وای خدا داره تموم میشه. 95 داره تموم میشه:(((( ینی الانه که گریم بگیره هااااااا .
امروز کلا قاطی کردم. صبح از خواب بیدار شدم روز مادرو تبریک میگم به مامان: | حالا این خوبه ، فکر میکردم داریم وارد سال 1397 میشیم!!!!!! بد جور قاطی کردمااااا بد جور
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: شنبه 28 اسفند 1395 ساعت: 22:43
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: پنجشنبه 26 اسفند 1395 ساعت: 19:58
بهارو دوست دارم ولی این هوای ابریش خیلی رو مخه. هواباید یا افتابی باشه یا بارونی. این ابرای سیاه چی میگن این وسط. دلم میگیره. پارسال عید ، وضع روحیم خیلی خراب بود جوری که یه ماه فقط گریه کردم و این هوای ابری هم شدید ترش میکرد. اصلا وقتی هوا ابریه نمیدونم چرا اینقدر غم گین میشم.
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: پنجشنبه 26 اسفند 1395 ساعت: 19:58
بعد کنسل کردن کلاسای چهارشنبه ، خوشحال و خندان برگشتم خونه و مستقیم رفتم خونه ی خواهر جان و چهار روز پلاس بودم اونجا: دی دو روزه اومدم خونه و نت نداشتم که بالاخره امروز این عذاب جان سوز تموم شد: دی
تصمیم دارم تو تعطیلات درس بخونم. امیدوارم بتونم. کتابامو مثل همیشه اوردم ! حالا میخونم یا نه خدا داند! ولی حس خوندنم زیاده. خییییلی.
خوابم میاد
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 2:27
یا خود خدا. عاغا من خیلی ترسو تشریف دارم.از خواب بیدار شدم اومدم اتاق دوستم دیدم دارن فیلم تماشا میکنن. منم نشستم پیششون. فیلمه ترسناک بود. در مورد روح و شیطان و تسخیر و این چیزا و بر اساس داستان واقعی ساخته شده بود! فیلمای ترسناک تماشا نمیکنم ولی خب جالب بود میخواستم ببینم اخرش چی میشه . خلاصه الان دارم از ترس میلرزم به خودم. خدا بخیر کنه امشبو!!!
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 22:03
بارون بارید دیروز. و دیشب و الان هم نم نم داره میباره ♡♡♡
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 22:03
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 22:03
بعد 23 روز بخور و بخواب ، گذروندن سه تا کلاس عملی خیلی سخت بووووود. بسکتبال ، ژیمناستیک ، بدمینتون . سرما خوردگیم هم که شدید تر شده بود و سرفه هم میکردم. خیلی خسته شدما خیلییییییی. خوبه فردا از صبح کلاس ندارم. خوشحالم: )
یه هم اتاقی جدید اومده. دختر بدی نیست ولی نمیدونم چرا ازش خوشم نمیاد. فکر میکنم یه مدت بگذه خوشم بیاد ازش. امیدوارم اینجوری بشه
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: يکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت: 12:33
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: يکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت: 12:33
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: يکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت: 12:33